Demam Kahwin..Azam??

Salam!! Hollaa~

Ok. Muqaddimah :

This is my second entry for this year. So, nak gak share beberapa harapan or azam baru(konon).

My new azam :
1. SAVE MONEY!!
  (SELEPAS BERJAYA MEMBELI BRG2 "KEPERLUAN" DI S.O.S, PADINI N LAIN2.. :P )

2. LESEN DRIVING!!
  (Kalau bajet 2013 tidak terganggu)

3. LOSE WEIGHT! (WAJIB)
  (Kalau ada masa terluang untuk bersenam.)

4. JGN MUDAH PERCAYA N SYG SOMEONE
   (I'lltry my best)

5.XPERLU RUSH DALAM BERKENALAN N GO TO THE NEXT LEVEL IN RELATIONSHIP.
  (i'll try my best)

6. BEHAVE LEMBUT KIT. (KEDAK MPUAN AYU) 
  (Err..Xjnji :p)

7. UP KAN POINTER. (lwn n prove that I can do better without him)
  ( Focus dlm kelas.. Jgn tido2. InsyaAllah..hehe)

8. Azam / Projek BESAR

Satu lagi azam aku, Tapi azam ni xleh main2. haha..Memandangkan sekarang ni banyak kengkawan n girlsss yg seumo dgn aku dah menjejakkan kaki ke alam perkahwinan. OMG!! Jeles nyah..!! Jadi aku and the ganxs semua dah dilanda demam kahwin. Bercakap pasal kahwin ni, semua gugurls nak kawen dengan someone yg dia org impikan. I mean ciri2 lelaki impian dia org mesti lah ada pada bakal jodoh dia org. (Tapi semua tu kerja tuhan nak tentukan jodoh kita. Asalkan rajin berdoa.)

Aku pun termasuk dalam golongan yang selalu mengimpikan lelaki yg menepati ciri-ciri yang aku impikan. Tapi, apakan daya belum ada rezeki.So, I hope for this time aku xrush and boleh jga hubungan yg terjalin sebaik mungkin n try my best to be better than before. The most important thing that I want in my future husband or my partner is: <3

"Boleh menjadi imam dan pemimpin sepanjang menempuh perjalanan di dunia agar dapat membawa bekalan yang cukup demi kebahagian bersama di akhirat."
                                   
                            
Buat masa ini, andai hadirnya seorang insan bergelar lelaki dalam hidup aku, biarlah dia ikhlas sygkan aku kerana Allah dan kerana diriku seadanya. Yang paling penting, he can support me in everything that I do and help me to be a better person. Sekarang we have to move on and mulakan hidup baru. 

Akhir sekali, pesanan untuk Adam2.. :)
                                

Ok. That's all for today dear.. :) Muahh!! Salam.. <3

Comments

  1. Btw.. ubat untuk demam kahwin hanya ada satu..which is MONEY!! Shopping!!

    ReplyDelete

Post a Comment