Refresh!

Hollaa!!

Berhabuk..haha.. org sibuk dengan Twiter..aku plak sibuk dgn blog. So what? Pilihan aku..hidup aku. Ok.. Sepanjang aku menyepi dan berpuasa laman2 social ni, well.. takde bnyk perubahan. Sekarang ni, aku memang tengah berperang untuk memulakan hidup baru. Mungkin dugaan tuhan untuk aku sebab dia nak yg terbaik untuk aku..  :)

Broken Heart..Apa mau cerita?

                                   
Any comments? haha.. Berulang kali.. Tapi kali ni impaknya sangat sakit.. Macam kena hentak dengan kayu besbol..Pergh!! (overla pulak) Tapi alhamdulillah, my fwen always support me.Tq fwen sbb tolong ubatkan hati yg tgh lara..lu olang lah kengkawan paling sempoi.. haha :P n tq untuk someone yg selalu di sisi aku.. Tq sbb faham masalah n terima aku seadanya.. :P (jiwang mode)

                                                 
                                                     

So, sekarang teguhkan hatimu.. :) Terima dugaan seadanya.. Allah beri dugaan yang hamba-Nya mampu tempuh. So, I believe that I can prove to him that I can live without him.. xoxo.. :)


Hanya satu perkara yg aku boleh kongsikan : :)


                               


Ok..Cukup buat kali ini.. :) Salam..muahh!!!




Comments