Salam.. ;)

Dipetang yang indah ini, aku bersyukur ke hadrat Illahi kerana masih memberi peluang kepada aku untuk melihat keindahan dunia sekali lagi dan masih sempat untuk aku menyedari kesilapan diri. So, cepat2 la kita bertaubat. Ehem2.. Mode baru bangun tido, so masih dalam keadaan serius. :)

Actually I'm not sure apa yg aku nak cakap bagi entri kali ni.Tapi otak dan nawaitu aku dah set aku nak cakap psal satu benda yg mmg aku xleh nak lari. Even u all pun xleh nak lari dari benda ni. Terutamanya GIRLS.. "SHOPPING!!!"

Benda ni memang asyik menghantui aku sejak beberapa hari yang lepas. Bukan senang nak control nafsu shopping. Dulu mungkin aku masih dapat control kewangan aku, tak boros and tak berapa minat nak beli baju ke, shoes or jeans and handbag. Tapi sekarang, since aku dah mula menjejakkan kaki ke usia 20-an, nafsu shopping dan sifat kewanitaan tu semakin menjadi-jadi. Walaupun aku agak kasar dan agak berfikiran spt lelaki (kdg) tapi aku masih tak dapat lari dari lumrah seorang wanita. Ceyh~ gelik doe..

Ok, benda yang paling buat aku suka nak shopping are kasut and handbag. Giler banyak kasut n handbag cantik2. Aku xkeysah kalau dia berjenama ka tak. Yg penting CANTIK, MURAH, SELASA. :p
Tapi sekarang aku dah nak masuk umur 21 tahun. So, aku dah mula sedar sedikit sebanyak betapa pentingnya save duit and dahulukan apa yg penting. Aku harap iman aku teguh bila dah bergelar "org kaya sekejap" nanti.
 " Ya tuhanku, teguhkanlah iman aku. "

 :) Diharap duit yg diberi dapat bertahan sehingga hujung semester. N to my fewnss...bersama-samalah kita save duit demi shopping n holiday di hujung tahun.. :P haha :P


Merancang sebelum berbelanja..Uww.. I try..:P





Ok, that's all for today..Ingat ye.. jgn boros.

Salam.Muahhh!!! :)

Comments