"Awan kalau dapat ku gapai, maka saktilah hamba.."

Salam sayang semua..

Kali ini, aku mulakan post dengan cara berlainan. Bersopan santun dan berlemah lembut itu lebih sesuai untuk seorang wanita. :) (Ceyh..)

Sebelum ini, aku dah baca sebuah novel. Seingat aku after form 5. Actually abang angkt aku yg suggest and he asked me to read that book. At first mmg awkward because aku tak berapa minat novel yg agak berbunga2 bahasanya dan campur scene2 yg blh dikatakan thriller. Tapi, at the end after i read the whole book. AWESOME!!

You know why? Jln cerita yg x terlalu melalaikan kita. Selalunya aku bca novel cintan cintun. Aku terbuai dengan imaginasi dan khayalan dri novel tu. Tapi for this time, aku baca novel tu, aku lebih mengingati Pencipta kita. Aku lebih terpesona dengan watak hero nya yg tidak pernah leka mengingati Sang Pencipta.

That day, I spend my baucar buku with my roomate. Actually we spend the voucher after we went to lawatan at Pustaka Negeri Sarawak. Hoho.. Dok tengah cari buku best2.. Aku jumpa balik novel that I have mentioned tadi. Apa lagi.. dengan tak berfikir secara waras n masak2 aku terus ambik bku tu and decide nak bel novel tu wpun aku dah bca buku tu sebelum ni. :) Ada gak novel2 lain aku beli. Tapi aku lebih suka novel ni. The title for the novel is

"Bagaikan Puteri"

And aku beli sambungan bagi novel tu..(latest asanya). Tajuk novel tu...

"Sunan Musafir"

Believe me. Once u have read the novel, tak banyak mungkin sikit u akan rasa jatuh cinta dgn watak hero, which is Laksamana Sunan... :)

Sedang mecari "Cinta Sang Ratu", "Hijab Sang Pencinta", "Cinta Sufi"

Ok, that's all. :)

Comments